.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تیکه سعید حدادیان این بار به هاشمی و احمدی نژاد؛
آقاي هاشمي! شما بايد اين تابوت‌ها را روي دوش مي‌گرفتيد
حدادیان گفت: من به صدا و سیما عرض می‌کنم سخنرانی‌های دهه ۶۰ و ۷۰ آقای هاشمی را از آرشیو بیرون بیاورید. این حرف‌هایی که الان می‌زند خیلی متناقض است با آن وقت‌ها. این حرف‌هایی که آقای هاشمی درباره امام می‌زند با آن وقت‌ها خیلی متناقض است.
آقاي هاشمي! شما بايد اين تابوت‌ها را روي دوش مي‌گرفتيد

به گزارش شمال نیوز، سعید حدادیان در دومین شب مراسم مناجات‌خوانی ماه مبارک رمضان در مهدیه امام حسن مجتبی در سخنان کوتاهی به حماسه باشکوه حضور مردم در تشییع پیکر شهدا اشاره کرد و به انتقاد از برخی اظهارنظرهای سیاسی پرداخت.

حدادیان در ابتدای این مراسم گفت: من دو سه کلمه دیشب صحبت کردم. چون شب جمعه است باز یک عده تازه آمده‌اند می‌خواهم حرف‌هایی بزنم و به مناجات برسم. دلیل اینکه از شب گذشته وارد این بحث شدم این است که می‌خواهم به شهدا ظلم نشود. برخی گفته‌اند که استخوان‌های مردم زیر بار تحریم خورد شده است! باید بگویم استخوان‌های ترکیده مردم همین تابوت‌هایی بود که مردم روی دوش‌شان گذاشتند و با این تجلیل تشییع کردند.

حدادیان تصریح کرد: ولی من چند تا حرف با جناب آقای هاشمی دارم. یکی اینکه در کربلای چهار فرمانده چه کسی بود؟ خودت بودی! سال 65 شما فرمانده بودی. اگر واقعا دلت برای این مردم می‌سوزد سه چهار تا سوال من را جواب بده! یک: کدام عید به جای کیش پا شدی رفتی جبهه‌ها؟ این همه مردم رفتند سر زدند. چطور این مردم می‌روند به محل شهادت رفقایشان سرمی‌زنند؟ چطور این پدر و مادرها می‌روند به محل شهادت فرزندانشان سر می‌زنند؟ چطور این خواهر و برادرها می‌روند به محل شهادت عزیزان‌شان سر می‌زنند؟ شما می‌روی جت اسکی!؟

وی در ادامه ضمن اشاره به سوابق مواضع آقای هاشمی اظهار داشت: ما باور کنیم که شما دلت برای این مردم می‌سوزد؟ سال‌ها دعوای ما با آقای هاشمی این بود که مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) روی پایگاه زهدی که اسلام از مسئولین نظام اسلامی می‌خواهد دارند زندگی می‌کنند؛ تو چرا یاد نمی‌گیری؟ تو که داری چطور حالا یاد ندارها افتادی؟ از محاکمه مهدی؟ اتهاماتی که به ایشان (مهدی هاشمی) وارد است برخی‌اش مرتبط به همین تحریم است. بعد وقتی ایشان به این ارتشای به این بزرگی مشغول بود شما دلت برای مردم نمی سوخت!؟ (تکبیر حضار)

حدادیان سپس به ماجرای دستگیری فائزه هاشمی در ایام فتنه پرداخت و گفت: واقعا در جریان فتنه دخترشان را همین جا (سپاه غرب تهران) آوردند. رسما دستگیر شد. رسما علیه نظام داشت تظاهرات می‌کرد. داشت حرف می‌زد و سخنرانی می‌کرد. کلیپ‌هایش هم هست. همان شب به وساطت شما آزادش کردند. چرا نگذاشتید در بازداشت بماند؟ از شخص آقای شاهرودی بنده شنیدم که ما خواهش کردیم بگذارید ما اعمال قانون کنیم. ایشان (آقای هاشمی رفسنجانی) وساطت کردند و ما به احترام ایشان قبول کردیم. اگر قرار باشد روزی مردم با آقای هاشمی حرف بزنند این مردم در سینه‌هایشان خیلی حرف هست.

این مدیحه‌سرا و شاعر آئینی همچنین اظهار داشت: این دیگر خیلی آدم را می‌سوزاند که کسی که در دهه هفتاد این همه آدم را به اسم خصوصی‌سازی آواره و بدبخت کرد و عده‌ای در تعدیل نیروها بیچاره شدند، آن روز دلش برای کارگران کارخانه‌ها نسوخت!؟ روزهای عزا را در خاطراتش بخوانید و ببینید کجا می‌رود؟ خودت بخوان ببین در خاطراتت نوشتی کجا بودی؟ روز تاسوعا را کجا رفتی؟

سعید حدادیان با مخاطب قرار دادن هاشمی رفسنجانی گفت: همین یک سوال من را پاسخ بده که شما (هاشمی رفسنجانی) کدام دفعه یک سر به مناطق جنگی زدی؟ وقتی این همه آدم رفتند شلمچه و دوکوهه و فکه تو که فرمانده جنگ بودی، بلند شدی و رفتی کیش!؟ بعد می‌گویند تشییع جنازه را مصادره کردند. بله بنده هم موافق نیستم که یک نفر با زرنگ‌بازی و رندی برود آن بالا و بنشیند در جایی که جایش نبوده است. آنجا جای نوحه‌خوان‌ها بوده است.

وی در ادامه سخنانش به بیان انتقاداتی از برنامه‌ریزی مسئولین در مراسم تشییع شهدا پرداخت و گفت: مردم وسط این خیابان‌ها بودند. از افسریه بگیرید تا بهارستان. تازه اگر خوب مدیریت شده بود، که خوب مدیریت نشد. ما هم منتقدیم. اگر خوب مدیریت می‌شد بنده به شما می‌گفتم که چه خبر می‌شد. انگار یک عده تصمیم داشتند یک عده را اذیت کنند. و الا بستن خیابان‌ها که کاری ندارد. شورای تامین استان برای چنین تشییع جنازه‌ای باید جلسه بگذارند. من ساعت 2 رفتم گشتی زدم و دیدم اتوبوس‌ها هنوز در میدان بهارستان است، گفتم خدا به این مردم رحم کند. در این دنیای پر تروریسم اگر در یکی از این ماشین‌ها چیزی گذاشته باشند خدا به خیر کند. جایگاه را دیدم که اصلا سیبل بود. ولی مردم خودشان مدیریت کردند.

وی ادامه داد: آقای هاشمی! شما بیایید این تابوت‌ها را روی دوش‌تان بگیرید. شما باید در این تشییع جنازه‌ها شرکت کنید. خانواده محترم و اولاد بزرگوارتان باید در این مراسم شرکت کنند. وظیفه کیست که در مورد شهدا حرف بزند؟ آقای هاشمی که فرمانده بوده در جنگ باید بیاید صحبت بکند یا دیگران؟

حدادیان همچنین اظهار داشت: من برای اولین بار این آقای زیباکلام را دعا بکنم. این بار 50 درصد انصاف بخرج داد و گفت آقای هاشمی پنجاه درصد عوض شده‌اید! پنجاه درصد خیلی است که آن کسی که مرید شماست بگوید خیلی مهم است. من به صدا و سیما عرض می‌کنم سخنرانی‌های دهه 60 و 70 آقای هاشمی را از آرشیو بیرون بیاورید. این حرف‌هایی که الان می‌زند خیلی متناقض است با آن وقت‌ها. این حرف‌هایی که آقای هاشمی درباره امام می‌زند با آن وقت‌ها خیلی متناقض است. همین‌ها را اگر از تلویزیون هم نمی‌توانید پخش کنید، یک نسخه به خودش بدهید تا ببیند چقدر تغییر کرده است. متاسفانه نسل جدید آن حرف‌ها را نشنیده است.

حدادیان در ادامه با بیان مثالی از سیره امام در مقابل کشورهای ظالم و مظلوم پرداخت و افزود: به خود امام حسین(ع) به همین شب عزیز قسم! در روزهایی که روسیه اتحادیه جماهیر شوروی بود و قدرت زیادی داشت گفت ما همه این موشک‌هایی که به عراق داده‌ایم به شما (ایران) می‌دهیم. شما فقط کاری به افغانستانی که ما اشغالش کرده‌ایم نداشته باشید. امام گفتند نه، ما در همه جای دنیا حامی مظلومیم. این امام ما بوده است. از امام چیز دیگری می‌خواهی درست بکنی؟ نمی‌شود! امامی را که 300 هزار شهید دارد شما نمی‌توانید عوض کنید.

وی با اشاره به سخنان اخیر یکی از مقامات در مورد وضع معیشتی مردم اظهار داشت: آن آقا می‌گوید بعضی‌ها از جیب مردم خبر ندارند! شما دلت واقعا برای مردم سوخته؟ شما کجا می‌نشینی؟ زندگی‌ات چطور است؟ استخر را نفر قبلی خراب کرد شما دوباره ساختید. می‌گویند فلانی باید گلف بازی کند و به استخر برود. شما بروید شنایتان را بکنید و جت اسکی‌تان را بروید. این حرف‌ها که در مورد جیب مردم می‌زنید از شما خنده‌دار است.

سعید حدادیان در انتهای سخنانش به ماجرای خانه‌نشینی احمدی‌نژاد پرداخت و گفت: اما این را هم بگویم که همین آقای هاشمی یک بار هم از نظام قهر نکرده است. آن آقا 11 روز رفت نشست در خانه! این آقای موسوی که الان در حصر هست یک بار می‌خواست قهر بکند امام یک تشری زد که همه چیز جمع شد. حالا بعضی‌ها دنبال این هستند که مهره قبلی را دوباره زنده کنند. این نظام اینقدر ریشه دارد و رشد کرده است که کسانی که 8 سال 8 سال رئیس جمهور بودند دیگر جایی برای آمدن ندارند. یک عده هم دنبال پستشان هستند. فکر نکنید دنبال ساده‌زیستی آن آقا هستند. او نشان داد که چطور در مقابل ولایت می‌ایستد. حواس‌تان باشد کلاه‌تان را نبرند.

به گزارش فارس، هیات رزمندگان غرب تهران و مراسم مناجات‌خوانی و قرائت ادعیه ماه رمضان از شب گذشته در مهدیه امام حسن مجتبی آغاز شده است و به مدت 30 شب ادامه خواهد داشت. این مراسم هر شب از ساعت 23 با سخنرانی آغاز شده و با مداحی سعید حدادیان و دیگر مداحان و مرثیه‌سرایان اهل بیت ادامه خواهد یافت.

 

واکنش به سخنان حدادیان / اول مراقب پسر خودت باش

به دنبال سخنرانی سعید حدادیان علیه هاشمی رفسنجانی و فرزندانش، برخی سایتهای با انتقاد از سعید حدادیان خطااب به وی گفتند بهتر است بجای فرزندان هاشمی مراقب پسر خودش باشد.

به گزارش 24آنلاین، در مطلبی که در این سایتها نوشته شده آمده است:

سعید حدادیان در شب دوم ماه مبارک رمضان، در هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران گفت: ما باور کنیم که شما دلت برای این مردم می‌سوزد؟ سال‌ها دعوای ما با آقای هاشمی این بود که مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) روی پایگاه زهدی که اسلام از مسئولین نظام اسلامی می‌خواهد دارند زندگی می‌کنند؛ تو چرا یاد نمی‌گیری؟ تو که داری چطور حالا یاد ندارها افتادی؟ از محاکمه مهدی؟ اتهاماتی که به ایشان (مهدی هاشمی) وارد است، برخی‌اش مرتبط به همین تحریم است. بعد وقتی ایشان به این ارتشای به این بزرگی مشغول بود، شما دلت برای مردم نمی‌سوخت!؟

این صحبت های زیبای جناب حدادیان، ما را کنجکاو کرد تا سری به اینستاگرام پسرش بزنیم. وقتی کسی فرزند فردی را متهم به ریخت و پاش می‌کند، حتما قوت غالب فرزندش خرما و نمک در معیت نان جو می‌باشد.

جناب آفای حدادیان، شما که از منبر مقدس حضرت امام حسین (ع) به ابراز احساسات شخصیتان می‌پردازید، احتمالا از خانواده ساده‌زیست خود نیز خبر دارید. دلمان می‌سوزد، که می‌خواهید پرچم مبارزه با اشرافیت را به دست بگیرید، اما خودتان از اشرافی‌گری‌های خودتان، بیم و ترس ندارد.

جناب آقای حدادیان! بهتر است شما به مراسم تولد خود در فرخزاد بپردازید، تا ژست‌های ضد اشرافی‌گری. ضد اشرافیت‌بودن، ارزشی است که فقط به سخن گفتن نیست و باید به زندگی افراد سرایت کند. جناب آقای حدادیان، ما باور کنیم که شما دلت برای این مردم می‌سوزد؟ و در پایان این نکته متذکر شوم که رطب خورده، منع خرما نمی‌کند!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 خرداد 1394
هرچه می کشیم از دست خاندان و همفکرانش است
فرهنگی 29 خرداد 1394
اقای حدادیان شما هم برای روشن شدت مطلب تصویری از خانه تان و درامدتان اعلام کنید واین که در دوران جنگ کجا بودید
نا شناس 28 خرداد 1394
یکی نیست یک حرف تازه داشته باشه خسته شدیم ازاین همه... .. ماه مبارک رمضان حداقل بگذاریدمردم کمی ازاین بحث ها دورباشند خدا همین نزدیکی هاست
نا شناس 28 خرداد 1394
آی قربون دهنت حاج سعید
امیر 28 خرداد 1394
گول حرفهای کاسبکارانه ی این مداح نون به نرخ روز خور رو نخورین باید دید این حرفای آتیشی این آقا از کجا آب میخوره و کی باهاش بدحسابی کرده.مردم تقریبا دارن آگاه تر از قبل میشن.
نا شناس 29 خرداد 1394
یکی نیست به این مداحان درباری چیزی بگه ما که توی این سالها از زنده باد و مرده باد واقعا خسته شدیم نظام ما بر خاسته از اراده مردمی و با شعور و مش دینی بپا خاسته و نیازی هم به قیم ندارد بگذارید مردم که بهترین قضاوت کننده هستند خودشان تصمیم بگیرند که تا کنون هم بخوبی از عهده ان بر امدند
نا شناس 29 خرداد 1394
توهم سنگ خودت به سینه می زنی توهم یک جوری مردم گیراوردی
پاسخ ها به این نظر
حیات 29 خرداد 1394
آره . درست گفتی ! گهی به میخ ، گهی به تخته ! چون اصلاً این کاره نیست .
نا شناس 29 خرداد 1394
آقاسعید درمورد تیراندازی رفقات در اتوبان بابایی بهمراه مشائرزنجانی هم به مرد بگو ثواب داره
نا شناس 29 خرداد 1394
چیکاره این مملکته این اقا که اظهار نظرش شده تیتر خبری شما؟؟!؟؟؟
نا شناس 30 خرداد 1394
آقای حدادیان شما نون به روز خورید.یاد میدان ولی عصر چندسال پیش بخیر.شما بودید سنگ بعضی از دوستان رو به سینه میزداید خدایی حنا شما دیگه رنگ نداره.ول کن آقا اینقدر به این واون گیر ندید
ایرانی 30 خرداد 1394
آقای حدادیان هاشمی از پدر دارد وداشته که کیش میرود ..ولی امثال شما از جیب آقا حسین و ابوالفضل ودین وقرآن میلیونها تومان میگیرید وطوردیگر .ه کیش...میروید ..مردم ساده راسیاه نکنید ..بس است ...بترسید ازروزی که پرده هاکنار زده شود ..واویلا
حسین 30 خرداد 1394
آقای حدادیان جشن پیروزی احمدی نژاد در میدان ولیعصر یادت هست؟!!! یادت هست میدان دار جشن احمدی نژاد بودی؟!!
نا شناس 30 خرداد 1394
آقای مداح شما مدتی بعد باز از همین آقايون تعریف وتمجید خواهی کرد چون مطمئنانیاز شما اون زمان همین خواهد بود تعریف وتمجید خواهی
نا شناس 30 خرداد 1394
به تو چه ربطی داره سر پیازی تا ته پیاز که به ماه رمضان هم رحمی نمی کنی
م تنها 30 خرداد 1394
اقاي حداديان حاج سعيد عزيز
1-میدان ولی عصر چندسال پیش بخیر حرف غيره زياد زدي نگفتي اين پول از كجاست به شما مي دهند؟
2- چند سال پيش نگفتي رمال بيني جايي در بين بچه مذهبي ها ندارد؟
3- بشقاب امام زمان حاضر مي شد در بين جمع هشدار ندادي 2 تا جوان به بيراهه نروند واعدام نصيب شان نشود؟
4- يك كشتي طلا از مملكت رفت وجدان درد شما را نكشت؟
5- يك شبه پول از بيت المال سكه مي شد در بازار ارض ماه رمضان ماه ميهماني خدا بود؟
حاج سعيد عزيز مردم مي دانند وبهتر از خودت هم مي دانند تو رو به خدا الفباي سياست را بلد نيستيم در مداحي و نوحه خواني قاطي نزنيم به پيروي از شما كه استاد مداحي هستي توشهر هاي گوچك اين سبك وسياق مد مي شود
نا شناس 30 خرداد 1394
وقتی مداح سیاستمدار(ببخشید!سیاسی کار ببخشید!سیاست باز !! می شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
مازنی ساوه 30 خرداد 1394
آقای حدادیان راستی برای مداحی مراسم اهل بیت (ع ) چقدر میگیری؟ شده محض رضای خدا میلیونی نگیری ؟
حمید 30 خرداد 1394
ازقدیم گفتند دیرشده دروغ شده باطل شده اقای حدادیان این دفعه نوبت کدوم بخت برگشته هست که حمایتش کنی وسهم خودت رابرداری
نا شناس 30 خرداد 1394
یه کلام از مادر عروس
ناشناس 30 خرداد 1394
يه سخن از پدر عروس
محمد 30 خرداد 1394
دهن این افراد را ازهمین حالا باید با سوزن دوخت که بذر تفرقه ونفاق در جامعه نکارند. مملکت با قانون اداره می شود تو اراجیف نباف
نا شناس 30 خرداد 1394
اقای حدادیان اینقدر حرف مفت و چرند نزن مثل تو مداح در ایران زیاد داریم بدان به همین ماه عزیز هیچ یک از اعمالت در این ماه درست نیست. البته حرفهای تکراری زیادی میزنی. تو اصلا سواد و تحلیل سیاسی داری که این همه ادعا داری؟ باسوادها سخنانت را به مزحکه میگیرند
کاظم 30 خرداد 1394
اگر آقای احمدی نژاد نبود گنده تر از تو هم نمی توانست به هاشمی بگوید بالای چشمت ابروست
نا شناس 30 خرداد 1394
آقای حدادیان شما چرا شما که یار وغار احمدی نژاد بودی چرا به دوران گذشته خودت فکر نمیکنی شما وظیفه ات مداحی کردن هست نه روضه دروغ برای مردم خواندن چرا فیلم بازی میکنید رطب خورده را منع رطب نکنید
حسین فرشته 30 خرداد 1394
با اسلام
جناب آقای سعید حدادیان مداح به معنای واقعی تو رو خدا بحث کن که حرف های م ف ت اگر می خواهی کار حزبی انجام بدی برو وزارت کشور یک کجوز بگیر شما ودوستانت محمود آقا- جاج منصور و دوستان دیگرتان به این سمت بروید و بعد کاندیدا شوید تا چایگاهتان را در بین مردم ببینید.
امثال هاشمی جایگاه ویژه ای نزد بنیانگذار جمهوری اسلامی داشتند که شما نمی دانم آن وقت کجا بودند.
چرا فکر می کنید مردم به شما نمایندگی دادند تا در مراسم تشیع غواصان مظلوم بهره برداری سیاسی کنید.
البته شما دوستان که از یک مراسم خداتومان می گیرد، از درد مردم گرسنه خبر ندارد، اگر واقعا از این واقعیت بی خبرید آدرس بدهم ببینید. بث کنید این مسایل را که از زبان مردم حرف زدند را مردم کجا به شما نمایندگی دادند.
بخدا در مراسم تشیع شهیدان عواص دلم بیشر برای مظلومیت این عزیزان سوخت که برای رضای خدا و میهن جان خود را قدا کردند و قطعا نیز به امثال شما نمایندگی این کار را ندادند.
هشت سال دفاع مقدس و مدیریت آن را خدا می داند وبس اگر کوتاهی بود خداوند ناظر است و این افراد را مجازات می کند
نا شناس 30 خرداد 1394
تو هم حقه بازی
نا شناس 30 خرداد 1394
آقای حدادیان حرف شما را خواندم اول اینکه درباره اتوبوسهای شهرداری گفتی که نکند ................. 1- واز حرفت معلوم که زحمات نیروی خدوم وزحمتکش نظامی وانتظامی واطلاعات که همه را رصد کرده دارند 2- با این حرفهای خود جو سیاسی جامعه را متشنج نموده وآب به آسیاب دشمن خواهید ریخت با شعار یک عده جو شما را نگیرد 3- شما یک مداح هستید نه سیاستمدار 4- شما که خود را تابع محض ولایت میدانی ببین مقام معظم رهبری چه فرمایشاتی دارند پس چرا جلوتر از ولایت حرکت کردن چرا زمانه این جور شده هرکس به وظیفه خود عمل نمی کند
نا شناس 30 خرداد 1394
اقا اخر مانمیدونیم کی خوب کی بد همیشه تخریب میکنند هرچقدر میتونین بخورین فقط دست از سر کچل مردم بردارین
هانی 30 خرداد 1394
سلام-شماچندکلاس سوادداری؟برادرمن توروخدابگذاریدمردم عطررمضان راحس کننداینقدردنبال حاشیه سازی نباشید
سید 30 خرداد 1394
کلیات وجزییات حرف حاج سعید درسته ولی شمال نیوز خیلی کلی گویی کردی وخواستی دق دلی خالی کنی ماهم میدونیم شمال نیوز هاشمیسته !!!!!
نا شناس 30 خرداد 1394
چه حرفی زدی برادر. برای امثال هاشمی ها اف دارد که تابوت به دوش گیرند. شانشان پایین می آید برادر عجب حرفی زدی. فعلا هاشمی خودش را از همه بالاتر و بهتر می داند. یعنی عقده خود بزرگ بینی دارد.
بسیجی 30 خرداد 1394
حدادیان دانا از خودت هم بگو؟
بسیجی 30 خرداد 1394
خدایش واسه یک ساعت مداحی چقدر پول میگیری؟ مگخ واسه تبلیغ اسلام میلیونی میگیرن؟ کجای اسلام اومده .
نا شناس 30 خرداد 1394
حدادی جون زمان جنگ کجا ها بودی. در این روزها دزدیهایی از بهترین و پاک دسترین دولت بعد مشروطیت دیدیم و خواندیم که واویلا داره. شما اگه یادت نرفته و آلزایمر نگرفتی از حامیان همان دولت بودی الان نونت جای دیگره؟؟؟؟؟ برو آقاجان ..............
میثم 30 خرداد 1394
خطاب به حدادیان: با این تندرویها و افکار دا... که دارید جز دور کردن مردم از مسجد هیچ کاری نمی توانید بکنید . مگر غیبت حرام نیست چرا گوشت برادر دینی خود را می خورید . چرا از مجلس امام حسین و ماه رمضان سو استفاده می کنید شما اصلا چکاره هستید که هر حرفی را می زنید
نا شناس 30 خرداد 1394

یك امام‌جمعه به کوچک‌زاده: آنوقت که تو در شکم مادرت بودی هاشمی شکنجه می‌شد
تیتر خبر همین شمال نیوز جهت اطلاع

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.